[Pardus-kullanicilari] pardus seminerleri

Kadir Eren erenkadir at hotmail.com
18 Şub 2007 Paz 17:13:18 EET

_____Aybı şekilde İzmir Dokuz Eylül Ünüversitesi İktisat Kulubü olarak bu tarz bir çalışma yapmak istiyortuz. Fakultemizde daha önce Vista tanıtımı yapıldı bizlerde "Vista'ya Karşı Pardus" adınnda vb şekilde bir panel düzenlemek istiyoruz.Acaba hangi kurumlarla direk görüşmemiz uygun olur?

> Date: Fri, 16 Feb 2007 21:24:27 +0200
> From: fikrisaabit at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] pardus seminerleri
>
> merhaba
> ankarada pardus konusunda egitim veren kisi veya kurum var mi?
> tesekkurler

Kendinizi ifade edin: giriş sayfanızı Live.com ile istediğiniz biçimde tasarlayın.
http://www.live.com/getstarted