[Pardus-kullanicilari] internet kafe için pardus

Guardian samedkonak at gmail.com
18 Şub 2007 Paz 09:24:28 EET

17 Şub 2007 Cts 21:15 tarihinde, pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
şunları yazmıştı:
> İnternet cafemiz var ve pardus 2007 kurmak istiyorum ve bazı soru
> işaretlerim var
>
> 1-) İnternet cafe için pardus ayarları nasıl olmalı.
> 2-) Pardus için cafe yönetim programı varmı ne tavsiye edersiniz.
> 3-) Pardus için deep freeze benzeri bir program varmı.
> 4-) Deep freeze benzeri bir program yoksa bile 2 kullanıcı açıp bunn birini
> şifreli yani yönetici ben :) diğerini şifresiz otomatik açılan yani
> kullanıcı seçme menüsü gelmeden direk şifresiz açılmasını bu kısıtlı
> şifresiz kullanıcıyada belli yetkileri olmasını istiyorum herşeyi kullansın
> [...]

hayallerimi çalmışsın :)

Open Net Cafe :) Aynı soruları bende dün gece düşündüm, fakat sadece meraktan,
yani bu işi yapmaya uzak bir insanım. Umarım sen başarılı olursun..

1- bu şık diğer detayların hepsini kapsıyor, teker teker ele alınması daha
uygun.

2- vardır mutlaka, ama ben henüz karşılaşmadım..

3- deep freeze tarzı bir uygulamaya gerek olmadığını düşünüyorum çünkü misafir
kullanıcı sadece kendi ana dizininde yetkili olacak, ve diğer dosyaları
değiştiremeyecek zaten.

4- otomatik giriş için;

Tasma >> sistem seçenekleri >> giriş yöneticisi >> erişebilirlik

bölümünden "yönetici modu" nu seçip şifrenizi girdikten sonra "otomatik girişi
etkinleştir" bölümünden ayarlayabilirsiniz.

çok güzel düşünmüşsün, kafeler artık oyun merkezlerine dönüştü, araştıran
irdeleyen aydın insanları göremez olduk.. Çok güzel bir çalışma üzerindesin,
imkanı olupta kafe açmayı düşünenlere örnek olsun..

Aklıma geldikçe konu hakkında yazarım..