[Pardus-kullanicilari] İnternet cafe için pardus?

Volki Ataç pcvolki at gmail.com
17 Şub 2007 Cmt 21:14:21 EET

İnternet cafemiz var ve pardus 2007 kurmak istiyorum ve bazı soru
işaretlerim var

1-) İnternet cafe için pardus ayarları nasıl olmalı.
2-) Pardus için cafe yönetim programı varmı ne tavsiye edersiniz.
3-) Pardus için deep freeze benzeri bir program varmı.
4-) Deep freeze benzeri bir program yoksa bile 2 kullanıcı açıp bunn birini
şifreli yani yönetici ben :) diğerini şifresiz otomatik açılan yani
kullanıcı seçme menüsü gelmeden direk şifresiz açılmasını bu kısıtlı
şifresiz kullanıcıyada belli yetkileri olmasını istiyorum herşeyi kullansın
ama yerlerini değiştiremesin yani internet cafe olduğu için msaüstü düzenini
bozamasın explorer ayarlarını karıştıramasın sadece bu ayarları ben yetkili
hesabından açtığımda değiştirdimi olsun bu mümkünmü?

5-) Aklınıza gelen ve sadece internet amaçlı cafe için kullanılacak olan bir
pardus için neler yapılmalımalı bu konuda doyurucu ve tatmin edici bir bilgi
verirsenin pardusun internet cafelerde kullanımını yaygınlaştıra bilirsiniz.
(internet amaçlı i-cafeler için)