[Pardus-kullanicilari] Ati 9550 ekran kartı

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
17 Şub 2007 Cmt 18:22:39 EET

Merhaba
Ben wiki'de "nasıl ati ekran kartı kurulumu " ile ilgili yazıya baktım ve
soylenen herseyi adım adım yaptım ama hala direct rendering=No olarak
gorunuyor.(Pardus kullanıcıları/arama ' dan da baktım birseylere ama isime
yarar birsey bulamadım)
Ekran kartım ati 9550.Acaba bunun dısında yapmama gereken baska birsey mi
var.Eminim benim durumumda olan birileri vardır.Bu arada ati'nin .run
dosyasından da kurdum ama nafile...Umarım yardımcı olursunuz.
İyi aksamlar..