[Pardus-kullanicilari] peki ama hangisi

leo windforceenergy at gmail.com
17 Şub 2007 Cmt 13:51:49 EET

arkadaşlar herkese tekrardan selam yaklaşık 1-2 saat önce kadar bir soru
sordum
şimdi sorumu yeneleyip birde eklentide bulunmak isterim sorum şuydu xp
kurulu bilgisayarımda linux ürünlerinden msn ve skype  tarzından
hagilerini kurup kullanabilirim eklnetimde şöyle ki benim bu
bilgisayarımı kulanan birde küçük yegenim var o yüzden linux kökenli bu
ürünlerden hangisi hem daha kolay ve kullanışlıdır ve hangisi xp dede
kullanılabilir  bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim