[Pardus-kullanicilari] pisi paket yapımı hakkında

Fatih Genç komuthan at gmail.com
17 Şub 2007 Cmt 13:13:45 EET

Merhaba bugün biraz can sıkıntısından biraz da meraktan bir paket yapma
işine girişmek istedim neyse pspec.xml ve actions.py dosyalarını
oluşturduktan sonra geany <http://geany.uvena.de/Main/HomePage> programının
paketini yapmak istedim.Wikideki süper döküman için teşekkürlerimi de
belirtmek isterim.
Karşılaştığım hata şu şekilde
fatih at komuthan geany $ ls
actions.py  pspec.xml
fatih at komuthan geany $ sudo pisi build pspec.xml
Parola:
Paketler çalışma dizinine yazılıyor.
PiSi kaynak paketi geany inşa ediliyor
Emniyet mandalı: taban geliştirme sistemi system.devel halihazırda kurulu
PartOf imi tanımlanmamış, bileşen araştırılyor
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
component.xml üst dizinde bulunamıyor (bu hata neden çıkar)
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
Not acaba dosyaları mı yanlış oluşturdum diye düşünerek contrib depodan
kmess paketinin actionspy ve gerekli dosyaları çekerek kmess paketini de
oluşturmayı denedim fakat yine aynı hatayı aldım
Yardımcı olursanız sevinirim

--
Fatih Genç
http://fatihgenc.pandela.net