[Pardus-kullanicilari] windows uygulamaları

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
16 Şub 2007 Cum 22:17:18 EET

Arkadaşım
Pardus 2007 Cd sini iso olarak yaktıktan sonra ilk yapman gerekli olan Hard
disc inin bölümlenmiş olması ve İlk bölümünde winxp kurulu
olmalıdır.Pardusu boş bölüme kurduktan ve grubu MBR a kur seçeneğinden
sonra başlattığınızda
güncellemelerinizi Program ekle kaldır(Pisi ile) yaptıktan sonra Kurulu
olmayan Pk.lerden lazım olanlar ile wine pk ni kurduktan sonra wine
üzerinden windows programlarını çalıştırabilirsiniz. Winxp de kullandığınız
programların Linux tabanlı işletim sistemlerinde çalışan aynı işi yapan
programlarda mevcut.Winxp den Pardus un çalışması masa üstü olarak pek
farklı sayılmaz win95-98 kullandıysanız hiç yabancılık
çekmezsiniz.Kolaygelsin iyi çalışmalar

16.02.2007 tarihinde oguz gencay <shmadzugo at gmail.com> yazmış: