[Pardus-kullanicilari] sd kart

Ahmet CANALP acanalp at web.de
16 Şub 2007 Cum 17:22:29 EET

Ben arastirmalarim sonucunda TOSHIBA laptoplarda fonksiyon tuslari ile ilgili
biryere kadar geldim , :)
Bu programin destekledigi modeller icinde olan benim makinam ne yazik ki
calismiyor hala Fn tusunu bir turku aktif edemedim. :(
Sd kart yuvasindan gectim :) onu sonra halledecegim

Sonuc söyle ;

### Fnfx in sitesinde dokumanlarda bunlara ulastim;

All v2.5.x and v2.6.x kernels already have the required ACPI drivers. Again:
ACPI must be enabled. CONFIG_ACPI and CONFIG_ACPI_TOSHIBA are your friends.

To check if ACPI and ACPI Toshiba support are enabled check the following proc
entries exists:

/proc/acpi
/proc/acpi/toshiba

If they do exist, FnFX will work on that system. If they do not exist try
`modprobe toshiba_acpi' as root. If this throws errors like 'FATAL: Module
toshiba_acpi not found' the kernel is most likely not compiled with
CONFIG_ACPI and CONFIG_ACPI_TOSHIBA.

Gerekli klasörler tamam buldum /toshiba yok ama sonrasinda

SImdi bana lazim olan bu ACPI yi nasil acacagim, "modprobe toshiba_acpi"
verdim ancak edgisen birsey olmadi,bilen duyan var midir acaba :)

Saygilar ,Sevgiler...

16 Şub 2007 Cum 13:55 tarihinde, Ahmet Emre Aladağ şunları yazmıştı:

--
Ahmet CANALP
http://www.pardus.org.tr