[Pardus-kullanicilari] pardus python s60

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
16 Şub 2007 Cum 16:43:12 EET

pardus ile ilgisi geliştirme ortamı olarak linux kullanmak istiyor olmam ve
kullandigim dagitimlardan birisininde pardus olmasi... buraya yazma nedenim
ise python ile uygulama gelistirmis, gelistirmekte olanlar varsa onların
deneyim ve tecrubelerinden yararlanmak istiyor olmam....arama motorlarında
arama yapmadan buraya yazmıyorum ve arama motoru kullanmasını emin olun
biliyorum.....;)

bak  bu mesajın pardus ile ilgisi olmadı :(