[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

selim ok selimok at gmail.com
16 Şub 2007 Cum 15:19:11 EET

16.02.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış:

> 16.02.2007 tarihinde nizam gül <nizam.gul at hotmail.com> yazmış:

Baska bir usb bellek taktiginizda masaüstüne kisa yolu geliyor mu? Bazi
kullanicilarda (örnegin bende) güncellemeleri yaptiktan sonra, önceden
calisan bu özellik calismaz oldu. Bu ihtimali dikkate alarak hareket etmek
gerekiyor. Güncellemeleri yaptiniz mi? Konsolda
su
yazin sonra size yönetici sifresini soracak, yazdiktan sonra
lsusb
yazip ciktisina bakin telefonunuzu görüyor musunuz?

Iyi calismalar,
Selim