[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
16 Þub 2007 Cum 14:48:09 EET

Ahmet Emre AladaÄŸ wrote On 16-02-2007 14:40:
> 2007/2/16, nizam gül <nizam.gul at hotmail.com
> <mailto:nizam.gul at hotmail.com>>:
>
>     phılıps 768 seçeneklerden usb sürücü olarak ayarlıyorum...
>

> O halde hata.pardus.org.tr <http://hata.pardus.org.tr> adresine hata
> kaydı girer misiniz? Bu arada bundan sonra her ileti gönderirken yeni
> başlık açmak yerine açtığınız başlığa "cevap ver"erek devam edeseniz
> çok güzel olur... Kolay gelsin...

Bunun nedeni e-postalarını konulara göre gruplayarak/sıralayarak
görüntüleyen kullanıcılar (ben mesela). Konulara göre gruplayarak
listedeki iletişimi daha verimli takip edebiliyoruz. Bildiğim kadarıyla
Hotmail'in böyle bir özelliği yok, bu nedenle paylaşmak istedim. Gmail
kullanarak ya da e-postalarınızı Thunderbird gibi bir istemciyle
indirirseniz bu özellikten yararlanabilirsiniz.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen

www.muhuk.com