[Pardus-kullanicilari] sd kart

Ahmet CANALP acanalp at web.de
16 Şub 2007 Cum 01:27:14 EET

Sanirim bu konuda hala bir arkadas fikir beyan etmemis,
arkadas gibi benimde Toshiba laptopta sorunlarim var ,etmeyin beni su windows
mahkum :) Uzun zamandir Linux kullaniyorum ama Pardusa geceli cok olmadi

ancak su fonksiyon tuslari,kizilötesi ve sd kart yuvasini cözsem iyi
olacak ,vallahi arastiriyorum,sanmayin sadece soruyorum :)

kolay gelsin herkese.

13 Şub 2007 Sal 21:52 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:

--
Ahmet CANALP
http://www.pardus.org.tr