[Pardus-kullanicilari] parcalama hatasi

Kaya Oğuz kaya at kuzeykutbu.org
15 Şub 2007 Per 23:34:39 EET

Slmlar,
ingilizcesi "segmentation fault" - genelde bellek hatalarinda görülür
(pointerların hatalı kullanımları ya da bellekte hazırlanmamış alana erişim,
dolayısı ile beklenmemiş bir değer ile karşılaşma ve kapanma)... çözüm kaynak
kodu inceleyip hatayi bulmak olsa da, doğru yapılmamış bir kurulum ve
dolayısı ile bulunamayan dosyalar (resim dosyası gibi) sonucu böyle bir hata
vermiş de olabilir...
iyi calismalar,
--kaya

15 Şub 2007 Per 23:23 tarihinde, Talha Yalta şunları yazmıştı:

--
Kaya Oğuz
http://www.kuzeykutbu.org/