[Pardus-kullanicilari] ethernet kartı tanıtma

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
15 Şub 2007 Per 23:17:31 EET

2007/2/15, sule toker <suletoker at gmail.com>:

> selam benim hp pavillon dv6000 dizüstü bilgisayarımda Intel(R)
> PRO/Wireless 3945ABG Network Connection - Packet Scheduler Miniport ethernet
> kartım var fakat pardustan internete bağlanmam için kartı tanıtmam lazım
> nasıl tanıtacağım konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim iyi günler.

Merhaba,

Pardus->Tasma->İnternet ve Yerel Ağ->Ağ Yöneticisi'ne gelin.

Yeni Bağlantı tuşuna basın. Orada Ethernet(kablo) ve Wireless(kablosuz)
kartlarınız tanınacaktır muhtemelen. Ne tür bağlantı kurmak istiyorsanız onu
seçin ve Oluştur'a basın. Sonra çıkan ayarları onaylayıp listede oluşturulan
bağlantının başındaki kutuyu işaretleyin ve bağlanmaya çalışın...

Eğer kartınız tanınmazsa / bağlantıyı oluşturmanıza rağmen bağlanamıyorsanız
söyleyin, ona göre yönlendiririz tekrar...

Kolay gelsin...