[Pardus-kullanicilari] Yazýcý sorunu

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
15 Þub 2007 Per 13:14:59 EET

Yazıcı  oluşturulamıyor yazısından sonra bir şekliyle HPDeskjet1220C yazısı
eklenmiş gözükmesine karşın   Tasma dan baktığımda  Kdeprint grafik
arayüzünde Bilgi kısmında   Bekliyor ( Görevler reddediliyor )  yazıyor.

15.02.2007 tarihinde teciman <ibrahim.teciman at gmail.com> yazmış:

--

Özgürlük için    www.pardus.org.tr

TCDD 3.Bölge Müdürlüğü