[Pardus-kullanicilari] güncelleme yapmadan sadece update dosyalarını indirmek

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
15 Şub 2007 Per 10:40:00 EET

Merhaba,
Paket yöneticisinin önbelleği nasıl açılıyor? Öntanımlı olarak açık gelmiyor
mu? Örneğin pisi up ile güncellemeleri yaptığımda /var/cache/pisi/packages/
altında pisi paketlerini buluyorum. Bu paket yöneticisinin önbelleğinin açık
olduğu anlamına mı geliyor?  Bir de bu dizin altındaki dosyalar her
güncellemede artacağından diskte fazladan yer tutmuş oluyor değil mi?
Dolayısıyla disk yetersizliğinden yakınanlar için bu dizindeki pisi
paketlerinin silinmesinde bir mahzur var mıdır?

Teşekkürler.