[Pardus-kullanicilari] yeniden k3b

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
15 Şub 2007 Per 00:51:23 EET

sorun donanımda ile ilgili olsa windows dada sorun cikarmasi gerekli ancak
windows da sorunsuz olara k calisiyor......yeni sayılır ve 100 kadar dvd
yaktım...

hdparm -tT
/dev/hdc:
 Timing cached reads:   264 MB in  2.00 seconds = 131.92 MB/sec
BLKFLSBUF failed: Function not implemented
 Timing buffered disk reads:   60 MB in  3.14 seconds =  19.09 MB/sec
BLKFLSBUF failed: Function not implemented

hatası alıyorum... nedir bu BLKFLSBUF failed hatası... google a sordum 300
kadar sayfa cikti... ise yarar bir sey bulamadim... hep aynı sorun yazılmıs
ancak tam olarak cozume kavusmamis... ancak sorunun k3b ile pek ilgisi
olmadıgı gozukuyor...

yardımları beklemekteyim....