[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Sunucu Olarak Kullanımı

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
14 Şub 2007 Çar 23:31:56 EET

pardusun su an icin bir masaustu dagitimi gibi durdugu ortada ancak bilginiz
olcusunde gerekli yazılımlar eklenerek ve gerekli konfigurasyon ,
optimizasyon yapılarak bir sunucu haline getirilebilir. (su an icin kisisel
ihtiyaclarim icin web, veritabanı, ftp , mail, svn , rsync sunucularını
sorunsuz şekilde kullanıyorum) pardus un bu konuda su anki eksikligi,
isleri kolaylastiracak uygun bir sablon, araclari v.s. tam anlamiyla
sunmuyor olmasi ve isin buyuk kısmını yoneticiye bırakıyor olması...

en kısa surede bu yondende guclenir ve  universitelerimizin sunucularından
baslayarak tum sunucularda yerini almaya başlar insallah, ama oncelik
evlerdeki o lanet isletimin yuklu oldugu makineler tabiki.... sunucularda
cogunlukla zaten linux var eninde sonunda pardus olur ;)

bir kez daha elinize sağlık pardus ekibi..