[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Sunucu Olarak Kullanımı

OMER CELIKORS omer.celikors at emo.org.tr
14 Şub 2007 Çar 21:33:08 EET

Merhabalar,

Pardus kullanıcılarını sevgiyle selamlıyorum.

Pardus Projesinin ısrarla devam edilmesini istiyorum.

Benim öğrenmek istediğim konu ; Pardus da Sunucu versiyonu hala
bulunmamaktadır. Benim çalıştırmayı planladığım ve test aşamasında olduğum
uygulamalarda WEB, FTP sunucusu ve MySQL sunucusu bulunmaktadır. Özellikle
MySQL sunucusunu çalıştırınca karşılaşılacak problemler (veya problem
olmayacak) nelerdir. Rahatlıkla kullanılabilir mi? Bunu öğrenme istiyorum.

İyi Çalışmalar
Ömer Çelikörs