[Pardus-kullanicilari] paketler, paketler, paketler

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
14 Şub 2007 Çar 20:20:49 EET

2007/2/14, İlker Kesen <ikesen92 at gmail.com>:

> Selamlar,
>
> Son kullanıcıların YALI'da yüklenecek paketleri seçmesi yeni sorunları da
> beraberinde getirecektir Mesela yeni bir kullanıcı desktop.kdebileşenindeki paketlerin önemini kavrayamayabilir

Tam ve Özel kurulum seçeneği olur. Eğer özel kurulum seçeneği seçilirse
önemli paketlerin yüklenmesi zorunlu olur, kullanıcı sadece diğer paketler
arasında seçim yapmak durumunda olur. Ancak bir "Ben Uzmanım" tuşu olur, ona
basıp onay aldıktan sonra bilinçli kişiler temel paketler konusunda
değişiklik de yapabilirler...

Böylece herkesin isteği yerine gelmiş olur... Ne dersiniz?