[Pardus-kullanicilari] last.fm yasal mı?

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
14 Şub 2007 Çar 17:15:11 EET

14.02.2007 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış:

> 14 Şub 2007 Çar 16:49 tarihinde, Ahmet Emre Aladağ şunları yazmıştı:
> burada
> Söz konusu lisans bedelleri elektromanyetik frekans kullanarak yayın
> yapanların düzenlenmesini sağlamayı hedefliyor. İnternet üzerinden müzik
> dinlemenin konuyla bir ilgisi yok... Sadece "kullanıcı tecrübesi"
> açısından
> radyo yayını yapıyor last.fm...

Teşekkür ederim, dağıtımımızın başına sorun açar mı diye endişelenmiştim
de... Sonradan aklıma geldi, Ubuntu benzer durumu mp3 codeclerini CD'sine
değil de deposuna koyarak çözmüştü. Bizde de CD'de olmadığına göre sorun
yok. Bir de bahsettiğim lisans bedeli yayın yapma hakkının yanında sanat
eseri hakkı için alınan ayrıca bir bedel idi (Bir radyocudan duymuştum da).