[Pardus-kullanicilari] Acil Yardim-kickerr

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Şub 2007 Çar 15:36:15 EET

ev dizininizi açın. görünüm>gizli dosyaları göster seçin
veya direk adres satırına .kde/share/config yazın.

~/.kde/share/config/kickerrc dosyasının adını değiştirip sistemi yeniden
başlatın.

istediğiniz zaman bunu geri getirebilirsiniz. kicker ayarları bu dosyada biz
yenisini oluşturtacağız.
not: "kde çöküş bilgisi" çok havada bir ifade, hatayı tam olarak yazarsanız
bilenler daha rahat yardım edecektir.