[Pardus-kullanicilari] windows dizinini mount etme

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
14 Şub 2007 Çar 15:04:20 EET

Selamlar,
Mutlaka mnt dizini olması elbette şart değil... Ama yaygın kullanımı
budur diye örnek olarak verdim :)

Diğer nokta ise bilgisayara takılı her disk /dev/dizini içerisinde
bulunur. Bunlarında belli isimlendirme kuralları verdır. hdb1, sda2
gibi... Bu konuyu man mount diyerek detaylı görebilir ya da net'den
araştırabilirsiniz.
Temelde olay budur zaten: mkainaya takılı bir sürücü yada bölümü linux
üzerindeki herhangib bir dizine bağlamak...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Bünyamin CAMGÖZ yazmış: