[Pardus-kullanicilari] Acil Yardim-kickerr

Ali Tuna alituna2873 at hotmail.com
14 Þub 2007 Çar 14:15:04 EET

Bu da derdime care olmadi. yine ayni cokus uyarisi geliyor ve panel
acilmiyor. (Alt + F2 -- kicker)
Ali Tuna

Bugün gücelleme yaptım 75 çekirdekle açtım KDE Paneli- KDE Çöküş
Bilgi sistemi Çıktı, Panel ortada yok Alt+F2 ile firefoxu açtım.
Ayrıca bir önceki çekirdeğe döneyim dedim onda da aynı panel yok neden
böyle oldu bu?
Güncelleme sonrası böyle olacaksa güncelleme yapmayalım mı? Acil
yardım lütfen.
Ali Tuna

>From predictions to trailers, check out the MSN Entertainment Guide to the
Academy Awards®