[Pardus-kullanicilari] güncellemeler !!

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Şub 2007 Çar 11:36:57 EET

14.02.2007 tarihinde Gultekin Komanli <gkomanli at gmail.com> yazmış:

> [...]
> 1-2 haftadır güncelleme yapmamıştım, biraz önce sistemi başlattığımda 77
> adet güncelleme var diyor ve boyut toplamda 514.4 MB !!! Yani bir CD kadar
> güncelleme var, çok iyi -  iyi olmasına, ama, bunları indirmek ayrı bir
> sorun yahu. Hadi ben 256 K limitsiz kullanıyorum, akşamdan sabaha
> güncellemeleri yaparım ama limitli kullanların canını yakar bu
> güncellemeler.
>
> Vdrift, nexuiz gibi oyunların data paketleri en şişkin olan güncellemeler,
> onları ve bir kaç paketi daha güncelleme listesinden kaldırınca 123.9 MB'a
> düştü ama gece tüm güncellemeleri yapacağım...

ben kotalı kullanıcı olarak 300 mb'a kadar olan aylık güncellemenin çok
olmadığını düşünüyorum.
kaldı ki oyun ve office paketlerini dışarıda bırakınca benin için olan
güncellemeler 100-150 mb arasında oluyor.
biraz dikkatli olursak şimdilik bence sorun değil.

> PiSi'nin "delta" güncellemeleri ne durumda acaba ?

bu konuda kesin çözüm zaten budur :-)

delta paketlerine kadar kotalı kullanıcılar biraz dikkatli olsun diyelim...