[Pardus-kullanicilari] güncellemeler !!

Gultekin Komanli gkomanli at gmail.com
14 Şub 2007 Çar 09:06:58 EET

Çalışkan geliştiricilerimizi tebrik ediyorum :

1-2 haftadır güncelleme yapmamıştım, biraz önce sistemi başlattığımda 77
adet güncelleme var diyor ve boyut toplamda 514.4 MB !!! Yani bir CD kadar
güncelleme var, çok iyi -  iyi olmasına, ama, bunları indirmek ayrı bir
sorun yahu. Hadi ben 256 K limitsiz kullanıyorum, akşamdan sabaha
güncellemeleri yaparım ama limitli kullanların canını yakar bu
güncellemeler.

Vdrift, nexuiz gibi oyunların data paketleri en şişkin olan güncellemeler,
onları ve bir kaç paketi daha güncelleme listesinden kaldırınca 123.9 MB'a
düştü ama gece tüm güncellemeleri yapacağım...

PiSi'nin "delta" güncellemeleri ne durumda acaba ?

İyi çalışmalar dilerim.

Gültekin KOMANLI