[Pardus-kullanicilari] paketler, paketler, paketler

selim ok selimok at gmail.com
14 Şub 2007 Çar 01:43:04 EET

Iste o secim olayi isleri cok daha fazla karistiriyor. Birakin 3 asamada
kurulsun pardus, insanlar ugrasmasin o kurulsun bu kurulmasin diye, bahse
girerim böyle bir secenek koyulursa cok daha fazla insanin kafasi karisir.
Bu kurulan paketlerin kimseye zarari yok. Merak edenler icin zamanla bunlari
anlatan siteler filan cikacaktir. Zaten her paketin kendi sitesi var ama
yabanci dilde olduklarindan cok kimse icin birsey ifade etmiyor. Benim olaya
bakis acim böyle.

Iyi calismalar,
Selim

13.02.2007 tarihinde Hikmet TEMİZ <hikmettemiz at maliye.gov.tr> yazmış: