[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulum sorunu

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
13 Şub 2007 Sal 17:49:43 EET

Maalesef bu da hicbir sonuc getirmedi Selim Bey. Durum ayni.
Cozunurluk her degistiginde ekran karariyor ve oyun gibi cozunurlugu
degistiren programlar calismiyor.

Bu ATi kartindan bana gina geldi. Esimin bilgisayari daha dusuk
ozelliklere sahip oldugu halde Beryl vs catir catir calisiyor.
Sinirden tutup camdan atacagim birgun. (Steve Wozniak ne demis: "Never
trust a computer you can't throw out a window."  :-)

Ilginiz icin tesekkur ederim. Baska onerilere acigim.

Iyi calismalar
Talha