[Pardus-kullanicilari] pardus sorun

electronic user esunay at gmail.com
13 Þub 2007 Sal 10:54:23 EET

Sanırım benim yaşadığımla benzer bir sorun.
Ekran çözünürlüğünü yükseltince görüntü kayboluyor olabilir. Görüntü
gelmedikten 10 - 15 saniye sonra
"CTRL"+"ALT"+"-" tuş kombinasyonuna basıp birkaç saniye bekleyin derim. İyi
günler.

12.02.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: