[Pardus-kullanicilari] openoffice

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
12 Şub 2007 Pzt 23:20:12 EET

12 Şubat 2007 Pazartesi 20:50 tarihinde, Talha Yalta şunları yazmıştı:
> Guncellemelerden sonra openoffice'de DejaVu fontlari hala olmasi
> gerekenden buyuk. Ontanimli DejaVu Sans 12 ornegin 14 punto boyutunda.
> Benim iki bilgisayarda da durum ayni. Bu konuda benden baska kimse
> birsey soylemedigine gore burada kimse openoffice kullanarak belge
> hazirlamiyor herhalde (ya da windows fontlari kullaniliyor ama her
> sekilde sorun onemli).
OpenOffice yazılımında, otomatik font değiştirme özelliği bulunur. Şöyle bir
ayar deneyebilirsiniz :
Araçlar* Seçenekler* OpenOffice.org* Yazı Tipleri yolunu takip ederseniz,
Değiştirme Tablosu'na ulaşırsınız. Burada, örneğin DejaVu Sans fontların
otomatik olarak Tahoma'ya (ve tersi) dönüştürülmesini sağlayabilirsiniz.
Faydası olur mu bilmiyorum, ama bir deneyin derim...