[Pardus-kullanicilari] gamma problemi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
12 Şub 2007 Pzt 22:07:03 EET

On Mon, 12 Feb 2007 21:39:43 +0200
"Umut D." <linuxlist at gmail.com> wrote:

> kde'nin tamaminda yok gamma problemi. Sadece oyunlarda ve mythtv,
> kaffeine, kmplayer gibi programlarda var...
> Bahsettiginiz yer degerlerin hepsi 1.00. Daha dusuge ayarladigimda
> mythtv'nin renkleri degismedi, sadece dekorasyon/pencere renkleri
> koyulasti.

 Konuyla ilgili olduğunuzu tahmin ederek biraz daha detaylı olması
açısından örnek bir programcığı şu adrese koydum.

 http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/tmp/xvattr.c

 gcc xvattr.c -lXv

 ile derleyebilirsiniz. Basitce bir X display i açılıyor, Xv portu
seçiliyor ve istenen ayar (sizin durumunuzda XV_GAMMA dır herhalde)
yapılıyor.