[Pardus-kullanicilari] ksmoothdock ekranda görünmüyor

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
12 Şub 2007 Pzt 17:58:37 EET

Merhaba,
Masaüstünde yazıların olduğu kısımda sağ tıklama(lar)ıyı denediğim halde
ksmoothdock'un ayar ekranını getiremedim. Ancak kullanıcı home dizinimde
ayar dosyasını arattırıp
buldum. Söz konusu ayar dosyası
/home/user_name/.kde3.5/share/config/ksmoothdockrc
Bu dosyayı vi ile
açıp Autohide satırındaki 1 'i 0 yaptım. Sorun çözülmüş oldu. Ama uygulamayı
pek beğenmedim.

Teşekkürler.

12.02.2007 tarihinde ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com> yazmış: