[Pardus-kullanicilari] windows dizinini mount etme

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
12 Şub 2007 Pzt 14:20:48 EET

dosyayımı yoksa bir dizini mi mount edip surucu olarak bağlamak istiyorsun??
daha ayrıntılı yazarsan iyi olur,

samba yuklu olması gerek windows lu makinaların paylasıma acılmıs dosya,
dizin suruculer v.b. görebilmen için;
yok görüyor da ulaşamıyorsan kullanıcı haklarını ve kullanıcı kontrol et
derim,

consoldan dizin bağlamak için ise
mount //aaa.bbb.ccc.ddd/paylasılan_dizin /bağlanacak_dizin (bağlnacak dizin
ana dizinde ise gecerlidir.)

kolay gelsin

12.02.2007 tarihinde Bünyamin CAMGÖZ < bcamgoz at rekabet.gov.tr> yazmış: