[Pardus-kullanicilari] amsn'yi konsolda çalýþtýrdým þu hatayý verdi

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
12 Þub 2007 Pzt 12:27:24 EET

merhaba
amsn yi kaldırıp, .amsn dizini sildikten ve sonra amsn yi tekrar kurduktan
sonra sorun çözüldü.
ben sonra kurduğum eklentilerden (amsn amarok plugin vs vs) kaynaklandığını
düşünüyorum..
ama eklentileri kaldırıp deneyemedim.
kolay gelsin.

12.02.2007 tarihinde ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com> yazmış: