[Pardus-kullanicilari] kýyým

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
12 Þub 2007 Pzt 11:46:00 EET

Merhaba,

Burada Pardus kullananların önemli bir çoğunluğu bu ürünü ulusal kaygılarla
kullanıyorlar bundan emin olabilirsiniz.
Hala tam çözülmemiş problemlerle inatla savaşıyorlar ve birbirleri ile
yardımlaşıyorlar.
1. Burada  bilgisayar kullanımı ile ilgili bilgileri birbirleri ile paylaşan
insanları sizden daha az ulussever sanmak gafletine sakın kapılmayınız ve bu
insanların eğitimlerinin neresinde olduğu konusunda da ahkam kesmeyin çünkü
bireyler hakkında bilgilere sahip değilsiniz.
2. Oh hazır bin küsür kişiyi buldum bunlar azda olsa yurtsever bir çırpıda
fikrimi bu kadar insana ulaştırabilirim kolaycılığı yaptığınızın farkında
mısınız? Bulun bir ortak payda sizde getirin bu kadar insanı bir araya ve
tartışın, bizde oraya gelelim ve fikirlerimizi yazalım. Unutmayın bu
insanlar sadece bilgisayar kullanmak için bir araya gelmiş insanlar değil,
öyle olsa o kadar farklı formlar var ki oraya giderlerdi, bu insanların
önemli bir çoğunluğu Türkiye Cumhuriyetinde hayata getirilmiş bir projenin
bir parçası olmak mutluluğu ve heyecanını da içlerinde taşıyarak buradalar.
3. Neyin nerede tartışılacağı, insanlara fikirlerin nasıl empoze
edilebileceği gibi konularda size akıl vermek gafletinde bulunarak sizin
sergilediğiniz akıl vermek tavrının benzerini ben asla yapmayacağım.
4. Sayın geliştiriciler lütfen dikkat edelim, bir arkadaşında belirttiği
gibi "yönetici kullanıcı ile muhatap olmamalı" kuralı çok akıllı bir
yaklaşım. Burada liste dışı fikirler belirdiğinde hemen diğer kullanıcılar
gerekli tepkiyi veriyor, dikkat edin çok da kibarca ve akıllıca tepkiler
veriliyor. Ve liste dışı fikri yazan arkadaş hala tavrına devam ediyorsa
zaten ikna olabilecek durum söz konusu değil demektir, bide sizin  içinde
fırça ve tehdit katılmış iletisi gereksiz ve gerginliği artıcı oluyor.
Yönetici sorumluluğu eylem gerektirir, gerekeni yapın ve konuyu uzatmadan
kesin. Söyler misiniz; bu pazar muhabbeti ile başlayan iletiniz neyi ne
kadar halletti, daha önce benimde parçası olduğum bir konu vesilesi ile
yaklaşımınızda ki naziklik sınırlarını zorlayan tavırlardan vazgeçmelisiniz
diye düşünüyorum..

Kolay gelsin.

Not: Eminim gene bu konu çok uzadı kesin diye bir mesaj alacağım, geçende
benzeri olmuştu ve en son mesaj yazan ve lafı ağzına tıkılan ben olmuştum.
:)

12.02.2007 tarihinde Sari SuaT <ortulu at msn.com> yazmış: