kıyım

Sari SuaT ortulu at msn.com
12 Şub 2007 Pzt 00:18:36 EET

sevgili kardeşim görkem çetin )) gülmekten yazamıyorum )))))))))))) bunca
yıl sonra bizide kıymakla tehtid eden biri çıktı allah razı olsun oktay
sinanoğlu ile ilgili maili ben yolladım sayın sinanoğlu cumhurbaskanı olursa
çıkarım olmayacak burda 1500 küsür genç arkadas var onlar için istedim ata-2
roketinin yapımında burdan bir genç olsun ileriki yıllarda bir gencimiz
mesela selim ok yada lökermi ne önemli bir bulus yapsın bizde devletimiz
adına övünelim yoksa pc basında o nasıl oluyordu bu nasıl oluyordu ile uzun
zaman geçirmekle bir şey olmuyor çöp maile giden mailler ve gruba
hükmettiğini sanan bir kaç arkadaş pazar sabahı kıyımda yapanlarından
haaaaaaaaaaaaaaaaa sizin sizden başkasından çıkacak bir fikre tahnmülünüz
yok sanırım yada pc ve yazılımdan başka beklentiniz buradaki gençlerin
öğrenci olduğunu düşünüyorum ve iyi derecede pc kullandıklarını yarın bigün
okul bitecek iyi pc kullanmak sadece bir artı vesile olacak iş aş isteyecek
bu cocuklar derdimiz bu sen kıyım yapabılıyorsan buyur öle mail gurubundan
atma parduse yaklaştırmam şeklinde olmasın lütfen bireysel kullanıcı
arkadaşlardan verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim

En etkili ve güvenilir PC Korumayi tercih edin, rahat edin!
http://www.msn.com.tr/security/