[Pardus-kullanicilari] firefox sorunu..

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
11 Şub 2007 Paz 23:42:19 EET

Merhaba,

Arkadaşlar bende son güncellemeleri yaptım ama firefox veya başka
herhengi bir programın çalışmaması gibi bir sorunla karşılaşmadım.
Bu şekildeki hataların nedeni ne olabilir. Acaba,  buna yüklü olan bir
eklenti sebep olabilir mi? Çünkü bende herhangi bir firefox eklentisi
yüklü değil.

Sevgi, Saygı, Özgürlük = PARDUS