[Pardus-kullanicilari] Liste üyeliğiniz hakkında

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Şub 2007 Paz 22:25:47 EET

Sayın Tevfik Bey
Görkem bey tarafında dile getirilen bu platformun Pardus ve linux tabanlı
işletim sistemi ile içeriği olan konuların tartışıldığı,problemlerin ve
çözümlerin paylaşıldığı ortam olduğundan dolayı konu dışı tartışmalar ve
siyasi içerikli konuların burada dile getirilmemesi ile ilgili.Bundan bizler
kadar sizinde hoşnut kalmanız gereklidir kanısındayım.Kimseyi seviyeli
yazışmalarından ve bilgi paylaşımından dolayı listeden atıldığını görmedim
ve göreceğimi de zannetmiyorum.Biz Pardus kullanıcıları çıktığımız bu yolda
acemiliğimizi, amatörlüğümüzü listeye attığımız mailler ile yavaş yavaş
aşarak bu güne geldik.Sürekli takip ettiğim listede okuduklarımdan sonra bu
mail i yazmak konumunda kaldım.Kırılmanıza, kızmanıza hiç gerek
yok.İyiçalışmalar ve iyi geceler.

11.02.2007 tarihinde Tevfik Ozden <tevfikozden at gmail.com> yazmış: