[Pardus-kullanicilari] Ahhh ahh

ismail buhur ismailbuhur at gmail.com
11 Şub 2007 Paz 16:28:02 EET

Müjdemi isterim pardusu göcerdim ya ne kadar da istekliydim tüh cok cok
uzuldum ama yeniden kurdum inanin hemen hemen exe bagimli dosyalarim disinda
cogu zamanimi pardusle geciyorum ama dun gereksiz programlari kaldirayim
derken masaüstü ekrani yani acilis ekrani gelmedi oylece bir noktada kaldi
pardus Ctrl+alt F tus kombinasyonlari ile birseyler yapmaya calistim X
masaüstünü denedim ama cık olmadi yani ne bileyim kde'den farkli bir
masaüstü kullanip boyle problmlerde oraya basvursak olmuyor mu veya en
azindan bazi gereksz gordugum bu programlari artik kaldirmaya bile cok
korkuyrum nasil olucak bu is ? inanin Red Hat'dan bu yana pek gocmemeisti
Linux'um üzüldüm Pardus'm icin :(