[Pardus-kullanicilari] k3b hız problemi

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
11 Şub 2007 Paz 13:04:46 EET

ilginiz icin tesekkurler.. yazma hızı aygıtıma uygun sekilde secilmis
durumda...

dma de aktif durumda... ancak k3b icin sitesinde eger hızda sorun var ise

hdparm -d1 -c1 -a8 -u1 /dev/xxx i deneyin diyor uyguladim ancak henuz
yazma yapmadim...

hdparm  /dev/hdc
 IO_support   =  1 (32-bit)
 unmaskirq    =  1 (on)
 using_dma    =  1 (on)
 keepsettings =  0 (off)
 readonly     =  0 (off)
 readahead    =  8 (on)
 HDIO_GETGEO failed: Inappropriate ioctl for device

hdparm ciktisi yukaridaki sekilde.. sanirim daha degisik sorunlar
olabilir... ben google a bir bakayım... acaba sizce sorun ne olabilir?

birde sisteminizde yazdırma ayarları ile ve kullanılan programlar icin
eger ekstradan
kullandıgınız parametreler var ise yazarmısınız....