[Pardus-kullanicilari] Depo güncelleme politikasi

selim ok selimok at gmail.com
11 Şub 2007 Paz 11:25:07 EET

Eren Bey,
Biliyorum güncellemeler öyle zirt diye depoya girmiyor. Ama kac kisi
tarafindan kontrol ediliyor? Benim düsüncem bu sayi yani kontrol eden kisi
sayisi, artarsa sorunlar daha iyi tespit edilebilir. Tabii bende olaya cok
hakim biri degilim, böyle olunca bana da susmak düsüyor. Gelistiriciler daha
iyi bilir :)
Ama yinede güncellemelerin ilk kez problem cikardigini görmedim. Yani bu ilk
kez olan birsey degil. Iste bu yüzden bunu yazma geregi duydum.
Görüsler icin tesekkür ediyorum.
Yine susup isi ehline birakmak en iyi yol gibi gözüküyor :)

Iyi calismalar,
Selim

11.02.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: