[Pardus-kullanicilari] Liste üyeliğiniz hakkında

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
11 Şub 2007 Paz 10:03:32 EET

Merhaba

Bir pazar sabahı kıyım gerçekleştirmek ve sadece nasihat arasında gidip
geldim ve elbette ikinci yolu seçtim.  :-)

Bu listeye üye olanlar listenin kurallarını kabul etmiş sayılır.
Kendilerine uzunca bir e-posta gönderilir ve bu e-postada listeye ne tür
e-postalar göndermeleri gerektiği çok net açıklanır.

Bu nedenle lütfen listeye doğrudan Pardus ile ilgili olmayan (oylamalar,
Oktay Sinanoğlu, eski Türk büyükleri vb) konuları listeye göndermeyin.
Gönderenleri kişisel e-posta ile uyarın, aksi durumda ilgisiz e-posta
trafiğini ikiye katlamış oluyoruz. Kimi durumda taraftarı olduğunuz
konuların herkes tarafından okunmasını istiyorsunuz, kabul ediyorum, ama
yeri bu liste değildir. Listede 1300 kişi var, herkesin ilgilendiği
konuları "diğerleri de öğrensin" iyi niyetiyle listeye gönderdiğini
varsayın, toplamda 2 milyona yakın gereksiz e-posta trafiği yaratmış
olacaksınız. Her birisini okuyup silmek 10 saniye tutsa bile sadece
bunları kontrol etmek toplamda 23 iş gününü buluyor.

Oktay Sinanoğlu durumunu bir kez daha düşünün, kendinizi liste
yöneticisinin yerine koyun ve bu kadar baskı altında herkesi memnun
etmeyi, liste asayişini düzenlemeye çalıştığınızı farzedin. İşim
gerçekten zor ve bana yardımcı olmazsanız bu listeye üye olduğu için
mutsuz olanların sayısının artması işten bile değil.

Bir öneri: e-postalarınızı yazarken en basit dil kurallarına (noktalama
işaretleri, imla vb) uyar, meramınızı detaylıca anlatırsanız yanıt alma
şansınız çok daha yüksek olacaktır.

İyi çalışmalar
Görkem