[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulum sorunu

selim ok selimok at gmail.com
11 Şub 2007 Paz 03:10:28 EET

Monitörünüzün kapandigi sirada ctrl.alt.+ veya ctrl.alt.- kombinasyonunu
deneyin. Biraz bekleyin. Bu tus kombinasyonu ekran cözünürlügünü degistirir.
Birkac kere deneyin ki farkli cözünürlükleri denemis olun. Umarim ise yarar.

Iyi calismalar,
Selim

11.02.2007 tarihinde Bilal Karatatar <bilal.karatatar at gmail.com> yazmış: