[Pardus-kullanicilari] güncelleme yapamıyorum

selim ok selimok at gmail.com
10 Şub 2007 Cmt 23:59:26 EET

Her zaman yapmayin diyorlar ama bazen cözüyor problemleri, konsoldan
sudo pisi rdb
komutu verir misiniz? Bu komutla pisi veritabaniniz yeniden insa edilecek.
Sorunla hic ilgisi olmayabilir. Bu güne kadar bu komutun birseyleri
bozduguna sahit olmadim. Ancak yinede gelistiriciler her sorunla
karsilastiginizda bu komutu vermeyin diyorlardi.

Ahmet Bey, bu arada karsilastiginiz sorun gelistirici listesinde tartisildi
ve sanirim az önce düzeltildi. Tekrar deneyip sonucu buraya yazar misiniz?

Iyi calismalar,
Selim

10.02.2007 tarihinde sandikli info <sandiklinet at gmail.com> yazmış: