[Pardus-kullanicilari] güncelleme yapamıyorum

selim ok selimok at gmail.com
10 Şub 2007 Cmt 22:41:40 EET

Iki sorun arasinda fark var. sandikli Bey,  (gercek isminiz mi bilmiyorum,
degilse kusura bakmayin) internete cikis icin vekil sunucu yani proxy
kullaniyor musunuz acaba? Bununla ilgili herhangi bir ayar yapmadiysaniz, o
zaman söyledigimi unutabilirsiniz, ancak tarayicilariniza vekil sunucu ayari
yapmaniz gerekiyorsa pisi icinde ayrica yapmaniz gerekiyor. Böyle birsey söz
konusu ise yardimci olabilirim.

Iyi calismalar,
Selim

10.02.2007 tarihinde sandikli info <sandiklinet at gmail.com> yazmış: