[Pardus-kullanicilari] Ýki bilgisayarý birbirine baðlamak

M.Kemal AYYILDIZ kemal.ayyildiz at yahoo.com.tr
10 Þub 2007 Cmt 22:40:32 EET

Merhaba,
İki bilgisayarı çapraz kablo yardımıyla birbirine bağlamak için farklı statik ip'ler atadım. Samba servisini çalıştırdım. smb4k ile ağ tara dediğimde birşey bulamıyor. Ancak arama penceresinde pardus isimli makineyi arattığımda diğer makineyi görüyor. Ama görmek istediğim klasörleri sağ tıklayıp paylaştır dememe rağmen göremiyorum. Saygılar

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com