[Pardus-kullanicilari] tr.wikipedia.org

Koray Löker loker at pardus.org.tr
10 Şub 2007 Cmt 22:29:32 EET

10 Şub 2007 Cts 22:22 tarihinde, can comert şunları yazmıştı:
> Acaba be elimdeki yansıyı kime veya hangi adrese postalamalıyım?
> Dosyayı winrar ile rarlayıp 5MB altında parçalar halinde mail olarak
> yollamayı düşünüyorum ama parlak fikirlere de açığım...
içindeki belgeleri parça parça yükleseniz... düz metin olarak yükleseniz bile
iş görür, wiki böcükleri onları uygun şekilde biçimlendirirler...

ya da benim adresime kişisel bir e-posta ile atabilirsiniz öylesini tercih
ederseniz...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->