[Pardus-kullanicilari] Güncelleme Sonrası

Kaya Oğuz kaya at kuzeykutbu.org
10 Şub 2007 Cmt 19:44:12 EET

slmlar,
iş yaptigim sistemlerde ben de güncellemelerden korkuyorum. fakat sadece
pardus'a özel bir olay degil bu. eskiden slackware kullanirdim, onda da
oluyordu. söz konusu olan dagitim gibi büyük bir olay olunca arada böyle
seyler olabiliyor :)

dizüstünde de pardus var, cok acil bi olay cikarsa oradan müdahele ederim diye
rahatim simdilik (onu güncellemedim) :) sansli sayilirim :D

iyi calismalar,
--kaya

10 Şub 2007 Cts 19:30 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:

--
Kaya Oğuz
http://www.kuzeykutbu.org/