[Pardus-kullanicilari] KDE başlamıyor

selim ok selimok at gmail.com
10 Şub 2007 Cmt 19:20:52 EET

Bu dcop olayi ile ilgili sorunlar cikmisti daha önce.
Önce pardus'un bulundugu disk bölümünde yer oldugundan emin olun. Eger yer
oldugundan eminseniz, yeni bir kullanici hesabi acip onunla giris yapmayi
deneyin. Gecici olarak pardus'u kullanabilmenizi saglar belki. Eger acilirsa
anlariz ki sorun home/kullanici_adi dizini altinda bulunan dosyalardan
kaynaklaniyor.

Iyi calismalar,
Selim

10.02.2007 tarihinde ne bulut <nebulut at gmail.com> yazmış: