[Pardus-kullanicilari] Virtual Box nereden temin edilir...

ismail buhur ismailbuhur at gmail.com
10 Şub 2007 Cmt 17:38:43 EET

Merhaba Arkadaslar;

Daha oncede bahsettiim gibi bazi durumlarda bilgisayarima exe uzantili
dosyalar kurmak zorunda kaliyorum dolayisiyla wine'i denedim fakat olmadi
yani activex destegi gibi ifadeler yuzunden bazi programlrda hata ile
karsilastim bende sizden duydugum uzere virtualbox isimli programi kurmak
istiyorum ben bu programi nereden bulurum ve acikcasi bir yerden buldum ama
*.deb yani debian dosyasi bunu nasil pardus kurulum dosyasina cevirebilrim
ilginize tesekkur eder iyi calismalar dilerim